تحميل تطبيق لوليتا LOLita صور و كوميكس و نكت مضحكة وميمز

تحميل تطبيق لوليتا LOLita صور و كوميكس و نكت مضحكة وميمز


ما هو تطبيق LOLita؟


LOLita تطبيق للناس اللي شبهنا اللي بتحب الصور والنكت و الكوميكس و الميمز. كل الكوميكس و الصور المضحكة و النكت الجديدة وكل التريندات اللي في جمهورية مصر العربية، هتلاقيها هنا متجمعة ومترتبة وكمان متصنفة لأنواع ومواضيع علشان تختار منها براحتك ضِمن LOLita . أكتر من ٥٠٠،٠٠٠ ألف من كوميكس ونكت و صور مضحكه عربي وإنجلش متواجدة هنا في مكان واحد في LOLita. كمان هيكون معانا فيديوهات مضحكة تبلغ ل ١٠٠٠٠٠ مقطع مرئي قريب. الصور والنكت اللي موجودة جميعها ضحك في ضحك في غلاسة و مقالب. مش هتطبل ضحك هنا. أعتبر ان دي الزون بتاعتك اللي تقدر تهزر فيها او تقول فيها اي حاجة من احسن النكت لابوخ الكوميكس من غير ما حد يقولك مينفعش، الحياة اقصر من كده.اتفقنا ؟ عاوز ضحك ؟ هزار ؟ نكت ؟ كوميكس ؟ صور مضحكة ؟ وقريب اوي مقاطع مرئية يبقي حمل LOLita من غير تردد.

تطبيق LOLita الى اين يريد ان يصل ؟

LOLita عاوز يعمل مجتمع من الناس اللي بتحب الكوميكس والنكت والصور المضحكة واللي بتحب تألفها. ويوفر لهم مكان يتواصلوا و يتعرفوا فيه على بعض، ويكونوا مجتمع خاص بيهم تحت اسم LOLita. بحيث ان اللي بيحب يقرا النكت والصور المضحكة يتجمع مع اللي بيحب يآلفها . كمان LOLita حجمه صغير جداً ومش بيستهلك نت كتير علشان تقدر تفتح LOLita بره البيت وتقضي على أي لحظة ملل أو زهق تقابلك في الشارع أو المواصلات أو الانتظار.

مميزات تطبيق LOLita


  1. LOLita عليه أكتر من ٥٠٠،٠٠٠ ألف كوميكس ونكتة وصورة تضحك اي حد وبيتحدث عليه يومياً آلاف الكوميكس من ملايين المستخدمين سواء اللي بيرفعوها او اللي بيتفاعلوا معاها.ده غير الفيديوهات المضحكة اللي هتيجي قريب.
  2.  كل الكوميكس والميمز والصور متقسمة لانواع : ترند- مواقف - حب - محن - كورة - سياسة - صور - نكت - ضحك - مقالب - ميمز - غلاسة وقريب اوي هيكون في تصنيفين جداد علي LOLita : فيديوهات مضحكة وفيديوهات مقالب. بالإضافة لقسم كامل للميمز الإنجلش.
  3. LOLita هيخليك تقدر تتصفح محتوى كوميكس وميمز صافي ١٠٠٪ متجمع في مكان واحد.


صور التطبيق 

 
 
 
 

تحميل تطبيق LOLita صور و كوميكس و نكت مضحكة وميمز


https://play.google.com/store/apps/details?id=xyz.kwai.lolita.memes
تحميل تطبيق لوليتا LOLita صور و كوميكس و نكت مضحكة وميمز
admin

تعليقات

google-playkhamsatmostaqltradent